Okul Öncesi Dönem İçin Dinamik Zihin

Açıklamalar

  • Ünite 1: Sözel ifade becerilerini geliştirme:
  • Hedef Konu 1: Nesne durum ve olayları özgün yollarla ifade eder.
  • G-1: Duygularını sözel olarak ifade etmenin yollarını bilir.
  • G-2: Kendisine ait özgün düşüncelerini, özgün ifadelerle söyler.
  • Ünite 2: Dikkat ve konsantrasyon becerileri:
  • Hedef Konu 1: Durum, nesne ve olaya odaklanır.
  • G-1: Tek bir olaya odaklanır.
  • G-2: Tek bir olaya odaklanmanın faydalarını söyler.
  • G-3: Tek bir olaya odaklanmak için neler yapması gerektiğini söyler.
  • Ünite 3: Mantık ve muhakeme becerileri:
  • Hedef Konu 1: Olaylar arasında, neden sonuç ilişkisi kurar.
  • G-1: İki farklı olayın arasındaki bağlantıları söyler.
  • G-2: Olayların nedenlerini söyler.
  • G-3: Olayların sonuçlarını söyler.
  • G-4: Farklı olaylar arasında, mantık yürüterek neden ve sonuçları söyler.
  • Ünite 4: Hafıza becerileri:
  • Hedef Konu 1: Algıladıklarını ve öğrendiklerini hatırlar.
  • G-1: Durum, olay ve işlemi, bir süre geçtikten sonra kolayca söyler ve uygular.
  • G-2: Hatırladığı bilgiyi, yeni durumlarda da kullanır.
  • Ünite 5: Yaratıcı düşünme becerileri:
  • Hedef Konu 1: Öğrendiği farklı çözüm yollarını, problem çözerken kullanır.
  • G-1: Durum ve olay için öğrendiği çözüm yollarını söyler.
  • G-2: Yaratıcı fikirlerini, çözüm yolları ile birleştirir.
  • G-3: Yaratıcı fikirlerini, hedef planı için kullanmayı bilir.
  • G-4: Yaratıcı fikirlerini, çözüm yolunda belli bir süre içerisinde gerçekleştirir.
  • Ünite 6: Takım olma becerileri:
  • Hedef Konu 1: Ortak karar mekanizması içinde uzlaşmacıdır.
  • G-1: Takım olmanın gerekliliklerini sağlar.
  • G-2: Ortak karar almanın tekniklerini ve görgü kurallarını bilir.
  • G-3: Takım içerisinde, farklı fikirlerin zenginliklerini bilir.